“Al tijdens mijn hbo- en masterstudie communicatie wist ik dat content mijn domein is. En dus ging ik aan de slag bij een mooi tekst- en communicatiebureau. Ik schreef, adviseerde en beheerde content voor organisaties uit allerlei sectoren. Van het bedrijfsleven tot de politiek. En van onderwijsinstellingen tot maatschappelijke projecten.

In mijn vrije tijd hielp ik vrienden en familie met communicatieklussen, werkte ik aan m’n grafische skills en werd ik partner in een (online) startup. Langzaam maar zeker werd de ondernemer in mij wakker. Zo’n zes jaar later was die niet meer te houden. Ik besloot mijn vaste contract op te zeggen en Kersvers op te richten. Een fijn idee: ik kon me volledig gaan focussen op mijn specialiteit en samenwerken met specialisten die mij zowel persoonlijk als vakinhoudelijk aanvullen.

Vaak denk ik na over wat me zo aanspreekt aan content die er toe doet. En waarom de pure advertentiereclame me bijvoorbeeld minder boeit. Steeds kom ik uit op de oprechtheid, op het eerlijk ruilen van iets waardevols. Want dat doet contentmarketing: waardevolle content ruilen tegen vertrouwen van de consument. Is het de nuchtere Fries in mij, mijn principes in het leven of hang naar authenticiteit? Misschien kun jij het zeggen als we hebben kennisgemaakt.”

Eelco-Kersvers-ContentZullen we kennismaken?

Laat me dan gerust zien hoe je op dit moment content creëert en inzet, dan geef ik je vrijblijvend feedback.

Eelco Kersloot
Meer over Kersvers