Online ambities? Die vragen om structurele aandacht voor communicatiekanalen. Zeker online. Want online media staan altijd ‘aan’. Om in beeld te blijven bij je doelgroep én zoekmachines is het essentieel content te blijven creëren, slim in te zetten en te promoten. Ondertussen is het zaak om dagelijks interactie, bereik en – in geval van een webshop – conversie te monitoren. Ook verwacht je publiek vlot antwoord op vragen en opmerkingen. Een serieuze bezigheid.

Specifieke content of volledig ontzorgen

Ik help je richting geven met een heldere contentstrategie en overzichtelijke contentkalender. Ook kan ik gedurende langere tijd een specifiek deel van je contentcreatie verzorgen. Of je volledig ontzorgen door al je (online) kanalen te blijven voorzien van goede content en deze te monitoren. In dat geval stem ik ideeën, onderwerpen en inhoudelijke vragen af met een vast contactpersoon binnen je organisatie.

Meer weten over de mogelijkheden voor contentbeheer? Bel of stuur een e-mail