De inhoud van communicatiemiddelen noemen we content. Een uit Amerika overgewaaide term die men vooral associeert met internet. Niet helemaal terecht. Want ook gedrukte media bevatten content. Van tekst tot afbeeldingen. En van infographics tot zelfs digitale lagen die je activeert met een smartphone of tablet. Die gelaagde content, uitgevoerd met bijvoorbeeld Layar of QR, maakt de afstand tussen on- en offline steeds kleiner.

Van tekst tot video

Kersvers is er voor zowel de invulling van je online als printmedia. Met jarenlange ervaring in copywriting zijn alle tekstgenres ons eigen: van een helder artikel of scherpe blog tot eigenwijze column. En van complete whitepapers en e-books, tot aansprekende (seo-)webteksten en triggerende posts op je sociale media. Maar content is meer dan goede tekst. Ook beeld en video zijn dat. Kersvers helpt je bepalen welke content het beste aansluit op jouw boodschap, doel en doelgroep.

Volledig medium

Wij helpen je aan effectieve inhoud, maar kunnen ook de volledige ontwikkeling van je online of printmedia voor onze rekening nemen. Of het nu om een website, (e-)magazine of nieuwsbrief gaat. Voor totaalklussen werken we nauw samen met een vaste poule van specialisten in techniek, design en drukwerk. Je helemaal ontzorgen kunnen we met contentbeheer.