Kersvers geeft inhoud. Zowel aan online als offline communicatiemiddelen. Content die we bedenken en creëren op basis van een goed concept en inzetten volgens een slimme strategie. Resultaat is content die je doelgroep bereikt, waardeert en aan je verbindt.

Contentmarketing

Het bedenken, creëren en publiceren van bijvoorbeeld een artikel, webtekst, e-magazine, whitepaper, video, animatie of e-book is één. De doelgroep bereiken en geïnteresseerd maken in je content is twee. Daarvoor is het zaak je publicaties goed deel- en vindbaar te maken en deze slim te promoten. Social media spelen daarin vaak een belangrijke rol.

Eenmaal de doelgroep bereikt doet goede content zijn werk: de deskundigheid, sympathie en het vertrouwen die je publicaties wekken, stralen af op je bedrijf. Het resultaat als je frequent blijft publiceren en promoten is een groeiend aantal leads, verkopen en een robuuste voorkeur voor jouw bedrijf of merk. Dit proces, waarin je potentiële én bestaande klanten bindt met waardevolle content, noemen we contentmarketing.

Concept
Contentstrategie
Contentcreatie
Contentbeheer